foils:

i leave on sunday for a three week hike i dunno if anyone is gunna take care of my blog it might be inactive while im gone. unfollow if u want i dont care

Info
Anonymous said:
your blue hair looks sooo fkin cool omg

i love it omg but i need to fix my roots a lot

Info
today was hella cool damn

today was hella cool damn

Info
Anonymous said:
γιατι φοβασαι τοσο τον πολεμο, αφου σε πολεμο ζουμε, πες στα παιδια των λουλουδιων να πανε να γαμηθουνε

what

Info
im going to the ocean

im going to the ocean

Info
Anonymous said:
u got a boyfriend almost instantly after you ran away?

run away isnt the right word for it…

Info
glass-hoes said:
I would be honored if you'd fuck my brains out . I understand you have a boyfriend tho. <\3

😎

Info
Anonymous said:
Is your boyfriend tthe one you went camping with and all that?

yeah

Info

i want to do the sex right now

Info
im so cute shiiiiiiiiiiit

im so cute shiiiiiiiiiiit

Info

i leave on sunday for a three week hike i dunno if anyone is gunna take care of my blog it might be inactive while im gone. unfollow if u want i dont care

Info


about i'm hannah i'm seriously dumb and odd and annoying but don't even worry about it. links ask submit faq music text posts writing me theme created by
ask
refresh